Wzmacnianie konkurencyjności firmy ZMM MAXPOL poprzez wzornictwo
W ramach audytu wzorniczego planuje się następujące działania : analiza oferty produktowej, technologii, organizacji i strategii marketingowej pod kątem wykorzystania wzornictwa, analiza klientów i konkurentów oraz trendów rynkowych, analiza możliwości wykorzystania potencjału wzorniczego i zdefiniowanie problemów wzorniczych ZMM MAXPOL. Planuje się, że zajmie to ok. 30 dni roboczych, opracowanie raportu z audytu (strategii wzorniczej) zajmie ok. 35 dni roboczych. Wymienione działania przeprowadzą eksperci ERGO DESIGN : dr hab. A.Śmiałek, Katarzyna Śliwa i Marzena Pigoń oraz A.Polak- Prezes Zarządu spółki ZMM MAXPOL i P.Głodowski – dyr ds marketingu i handlu ZMM MAXPOL UWAGA: ZMM MAXPOL sp z oo stanowi kontynuację firmy ZMM MAXPOL ZPChr Andrzej Polak, działającej od 14.12.1985r
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.