Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Cyfrowy Urząd w Twoim domu - Elektroniczna administracja blisko Mieszkańców Miasta Hrubieszów

nazwa beneficjenta
MIASTO HRUBIESZÓW
wartość projektu
2 568 509,76 zł
dofinansowanie z UE
2 116 976,00 zł
Województwo
lubelskie
Powiat
hrubieszowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. Cyfrowe Lubelskie
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem ogólnym jest Zwiększenie wykorzystanie e-usług publicznych oraz wzrost dostępności e-usług dla mieszkańców. Celem projektu jest Rozwój elektronicznych usług publicznych dla obywateli poprzez wdrożenie zintegrowanej platformy wymiany danych w Gminie Miejskiej Hrubieszów. Celem szczegółowym projektu jest stworzenie systemu zarządzania zasobami wraz z Wzmocnieniem zastosowań TIK dla e-administracji, w formie zintegrowanej platformy wymiany danych dla wspólnego środowiska informacyjnego. Wskaźniki rezultatu odzwierciedlające cele projektu to. 1. Liczba pobrań /uruchomień aplikacji opartych na ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego i e-usług Publicznych. 2. Liczba pobrań odtworzeń dokumentów zawierających informację sektora publicznego. Grupę docelową stanowią mieszkańcy, pracownicy urzedu i jednostek podległych, przedsiębiorcy, jednostki podległe oświatowe i Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z o.o. w Hrubieszowie. Zadania projektu to: 1 E-Dziennik 2 E-podatki 3 Elektroniczna Obsługa Rady 4 Platforma Projektowa 5 GIS 6 Usługi doradcze i Promocyjne 6.1 Promocja 6.2 Audyt teleinformatyczny 6.3 Studium Wykonalności 6.4 Inżynier projektu (limit 5% wyd. kwalfikowanych) 7 System e-Wodomierz 8 System Usprawniania zarządzaniem obsługi Petentów. Dlatego przedstawione cele projektu są spójne ze sobą i logicznie wynikają z analizy potrzeb, a projekt przyczynia się do: 1. Wspomagania procesów w urzędzie, scentralizowania rejestru zawierającego wszystkie dokumenty z możliwością przeglądu czynności wykonanych. 2. Uporządkowania procesów obsługi klienta. 3. Automatyzacji części czynności wykonywanych przez pracowników. 4. Pozytywnego wpływu na środowisko poprzez zmniejszenia liczby dokumentów w formie papierowej. 5. Możliwość załatwienia sprawy drogą elektroniczną bez konieczności dostarczania postaci papierowej. Rezultaty projektu zaspokoją potrzeby wszystkich interesariuszy i rozwiążą ich problemy.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.