Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu komunikacji Contact Center w MPWiK S.A. we Wrocławiu w celu usprawnienia usług świadczonych mieszkańcom
Przedmiotem projektu była budowa nowego systemu obsługi mieszkańców aglomeracji wrocławskiej przez MPWiK S.A.
W ramach projektu zostały zrealizowane zadania obejmujące zaprojektowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego, wspomagającego procesy zarządzania informacją oraz zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania w tym zakresie. Projekt obejmował również szkolenia dla pracowników MPWiK S.A., którzy obsługują nowy system. Ponadto w ramach projektu zrealizowane zostało zadanie związane z promocją nowego systemu.
Cel projektu to poprawa komunikacji z klientami, mieszkańcami i innymi osobami zainteresowanymi kontaktem z MPWiK S.A., jako podmiotem świadczącym usługi związane z dostarczaniem wody i odbiorem ścieków. W szczególności wprowadzenie nowego zintegrowanego systemu zapewnia sprawniejszą obsługę kanałów komunikacji i zmniejszenie czasu oczekiwania na kontakt. Zostały uruchomione także nowe usługi elektroniczne, dzięki którym klienci MPWiK S.A. mogą np. samodzielnie uzyskać informacje o wartości ostatniej faktury. Dzięki wdrożeniu systemu zapewniony jest automatyczny i spersonalizowany dostęp do informacji o przerwach w dostawie wody. Realizacja projektu przyczynia się również do poprawy komunikacji wewnętrznej dzięki usprawnieniu procesów poszukiwania i wymiany informacji pomiędzy pracownikami MPWiK S.A.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.