Budowa i wdrożenie zintegrowanego systemu komunikacji Contact Center w MPWiK S.A. we Wrocławiu w celu usprawnienia usług świadczonych mieszkańcom
Przedmiotem projektu była budowa nowego systemu obsługi mieszkańców aglomeracji wrocławskiej przez MPWiK S.A.
W ramach projektu zostały zrealizowane zadania obejmujące zaprojektowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego, wspomagającego procesy zarządzania informacją oraz zakup niezbędnego sprzętu i oprogramowania w tym zakresie. Projekt obejmował również szkolenia dla pracowników MPWiK S.A., którzy obsługują nowy system. Ponadto w ramach projektu zrealizowane zostało zadanie związane z promocją nowego systemu.
Cel projektu to poprawa komunikacji z klientami, mieszkańcami i innymi osobami zainteresowanymi kontaktem z MPWiK S.A., jako podmiotem świadczącym usługi związane z dostarczaniem wody i odbiorem ścieków. W szczególności wprowadzenie nowego zintegrowanego systemu zapewnia sprawniejszą obsługę kanałów komunikacji i zmniejszenie czasu oczekiwania na kontakt. Zostały uruchomione także nowe usługi elektroniczne, dzięki którym klienci MPWiK S.A. mogą np. samodzielnie uzyskać informacje o wartości ostatniej faktury. Dzięki wdrożeniu systemu zapewniony jest automatyczny i spersonalizowany dostęp do informacji o przerwach w dostawie wody. Realizacja projektu przyczynia się również do poprawy komunikacji wewnętrznej dzięki usprawnieniu procesów poszukiwania i wymiany informacji pomiędzy pracownikami MPWiK S.A.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.