Odbiór i unieszkodliwianie azbestu z terenu Gminy Dobra
Planowane przedsięwzięcie jest zgodne z Programem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra na lata 20172032. podjętego Uchwałą Nr XXXIX26117 z dnia 22 listopada 2017. Działania polegać będą na odbiorze płaskich i falistych płyt azbestowocementowych zdemontowanych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych z indywidualnych gospodarstw domowych zlokalizowanych w Gminie Dobra. Zakłada się odbiór około 200 Mg odpadów azbestowych z około 60 budynków.Całość prac mających na celu zbiór, pakowanie, załadunek, transport, i unieszkodliwianie odpadu na składowisku odpadów niebezpiecznych zostanie powierzona wykonawcy posiadającemu niezbędne kwalifikacje i uprawnienia zgodne rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. poz.649 ze zm.. Wykonawca zostanie zobowiązany do wykonania powierzonych mu prac zgodnie z wytycznymi wynikającymi z ww rozporządzenia dokonując niezbędnych uzgodnień i zgłoszeń. Składowane odpady będą pakowane w worki lub układane na paletach i zabezpieczane folią. Zapakowane odpady samochodami ciężarowymi zostaną przewiezione na składowisko odpadów poza terenem gminy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.