Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
prev slide next slide
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage
tytuł projektu

Akademia kompetencji dla sektora finansów i ubezpieczeń

kategoria
nazwa beneficjenta
INSTYTUT ADN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
2 297 253,80 zł
dofinansowanie z UE
1 922 253,80 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie
2.21. Poprawa zarządzania, rozwój kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych przedsiębiorstw
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Akademia MDDP to jedna z największych firm szkoleniowych w Polsce, która oferuje szerokie spektrum szkoleń, kursów, studiów i warsztatów online oraz stacjonarnie. Rozwija wiedzę i praktykę swoich podopiecznych m.in. w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa oraz zarządzania strategicznego, kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.

Celem projektu „Akademia kompetencji dla sektora finansów i ubezpieczeń” był rozwój kompetencji w zakresie rekomendowanym przez Sektorowe Rady ds. Kompetencji w sektorze finansowym przez minimum 225 osób spośród objętych wsparciem 250 pracowników ze 125 mikro, małych i średnich przedsiębiorstw działających w sektorze finansowym.

Na potrzeby przedsięwzięcia powstała szeroka oferta szkoleń adresowana do osób pracujących m.in. w bankach spółdzielczych, multiagencjach ubezpieczeniowych, działających jako brokerzy lub agenci ubezpieczeniowi czy pośrednicy finansowi. Z usług szkoleniowych skorzystały również pozostałe, niewymienione wyżej podmioty spełniające kryteria zakwalifikowania.

Usługi opłacane były w 100% przez przedsiębiorców, a rozliczenie wsparcia odbyło się na zasadzie złożenia wniosku o refundację części kosztów usług u operatora projektu.

Maksymalny limit wsparcia na przedsiębiorstwo wynosił 15 000,00 zł brutto (wraz z wkładem własnym przedsiębiorcy), z zastrzeżeniem, że maksymalny koszt przypadający na jedną osobę to nie więcej niż 7 500,00 zł brutto.

Projekt cieszył się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców z sektora finansów i ubezpieczeń, co potwierdzają osiągnięte do tej pory wskaźniki tj.: 397 przeszkolonych pracowników ze 114 przedsiębiorstw.

Izabela Kowalikowska, Kierownik Projektu: Projekt PARP został opracowany przy współudziale ekspertów posiadających wiedzę i doświadczenie w branży finansów i ubezpieczeń, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą liczyć na dostosowanie wsparcia do rzeczywistych potrzeb sektora, w którym działają. Nabyte przez Uczestników Projektu wiedza i umiejętności, wykorzystywane w pracy zawodowej, będą sprzyjać zwiększeniu zdolności adaptacyjnych i jakości wykonywanych usług przez Przedsiębiorców. Potwierdza to duże zainteresowanie Przedsiębiorców udziałem w Projekcie.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.