„Akademia Przyszłości”
Główny cel proj. stanowi podniesienie poziomu i jakości kształcenia, wyrównanie dyspropor. z zakr. kompetencji kluczowych, a tym samym podniesienie poz. osiąg. wyników egzaminów i pełniejsze przygot. UCZ do dalszej edukacji, a w przyszłości do wejścia na rynek pracy. Proj. ma na celu także podniesienie kwalifikacji zatrudnionej w placówce kadry. Dzięki realiz. proj. możliwe będzie doposaż. pracowni przyrodn., zakup nowoczesnych narzędzi TIK i pomocy dydaktycznych z zak. wspomag. UCZ z SPE.Podniesiona zost. także efektywność kształc. w placówce. Grupę docelową stanowią UCZ, N oraz sama placówka.Wśród zadań realizowanych w projekcie znajd 1. Strefa kompetencji kluczowych – zajęcia dodatkowe i kursy dla N, 2. Strefa eksperymentu – zajęcia dod. i kursy dla N, 3. Strefa eksperymentu – doposażenie, 4. Strefa TIK – zajęcia dodatkowe i kursy dla N 5. Strefa TIK – doposażenie, 6. Strefa Specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych – klasy I – III – zajęcia specjalistyczne dla uczniów 7. Strefa Specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych – klasy IV – VIII, zajęcia specjalistyczne dla UCZ, kursy dla N i doposażenie. Wszystkie aktywności i etapy zadań zaplanowanych w projekcie obejmują zakres ujęty w Diagnozie Szkoły (przepr.w 04’18) zatwierdzonej przez organ prowadzący oraz zgodne z planem rozwojowym placówki. Działania w projekcie wynikają z diagnozy instytucjonalnej i jednocześnie odpowiadają na potrzeby zidentyfikowane w diagnozie regionalnej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.