Wprowadzenie marki by Dariia Day na rynki zagraniczne.
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA 42799(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej:_art.19 SA 42799(2015/X) Projekt skupia się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału marki na rynkach zagranicznych. W pierwszych krokach rozpoczynamy działania z małymi stoiskami i misjami gospodarczymi, które przygotują grunt pod silne uderzenie planowane na rok 2020. W tym roku zaplanowano udział w prestiżowych imprezach targowych z dużą powierzchniż stoisk dla podkreślenia eksluzywności marki i jej unikatowości. Taka powirzchnia jest niezbędna dla zaprezentowania kolekcji w luksusowej formule korelującej z oczekiwaniami grupy docelowej – klientów o pondprzeciętnych zarobkach oraz wymagających poczucia prestiżu. W sumie zaplanowano sześciokrotny udział w targach w charakyerze wystawcy, trzy misje wyjazdowe i kampanię w mediach społecznościowych. Kampanie mają przygotować wystąpienia marki w trakcie najważniejszych imprez w 2020 roku i pomóc w zaproszeniu potencjalnych klientów do odwiedzenia naszych stoisk targowych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.