Udział w targach i misjach gospodarczych jako sposób na internacjonalizację firmy Addicted to music.
SA 42799(2015/X) Celem niniejszego projektu jest zwiększenie zasięgu działania a co za tym idzie rozpoznawalności firmy Addicted to Music na rynkach zagranicznych. Ekspansja zagraniczna firmy oraz jej promocja na rynkach obcych pozwoli firmie na pozyskanie nowych klientów, zwiększenie rozpoznawalności firmy, wzrost przychodów. Produktami, które są przedmiotem eksportu w projekcie są sprzęty dla reżyserów dźwięku – urządzenia Bettermaker. Aby możliwe stało się osiągnięcie ww. celów wnioskodawca zamierza uczestniczyć w targach i misjach gospodarczych. Wystawiennictwo na tych będzie wiązało się z wydatkami związanymi z: wynajmem powierzchni wystawienniczej, zabudową stoiska, transportem eksponatów oraz transportem i noclegiem osób biorących udział w targach i misji oraz z promocją. Spółka będzie finansować działania ze środków własnych do czasu uzyskania płatności pośrednich i końcowej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.