Internacjonalizacja firmy Bogutti na rynkach zagranicznych w ramach promocji polskich specjalności żywnościowych
SA 42799(2015/X) Firma planuje wziąć udział w programie promocji polskich specjalności żywnościowych na rynkach Rosji, Niemiec, ZEA, Francji, Hiszpanii, Chin, Holandii, Etiopii, Kenii, Chile, Argentyny, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii. Firma planuje wziąć udział w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy: World Food Moscow 2019, SIAL China 2019 i 2020, ISM Kolonia 2020, Speciality Food Festival Yummex 2020, SIAL Paris 2020, Alimentaria 2020 i Gulfood 2020. Firma weźmie udział w 9 wyjazdowych misjach gospodarczych do Holandii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Etiopii, Kenii, Chile i Argentyny. W ramach misji wyjazdowych firma weźmie udział w następujących imprezach targowych: PLMA „World of Private Label” International Trade Show 2019 i 2020, SIAL Canada 2020, The International Food & Drink Event (IFE). W ramach działań informacyjno-promocyjnych projektu firma przeprowadzi także dodatkowe działania promocyjne: zleci przygotowanie i produkcję katalogów, kubków, wizytówek, toreb papierowych (małych i dużych), smyczy, breloczków, magnesów, opasek odblaskowych, rollupu i produkcję długopisów. Projekt dotyczy promowania produktu i marki produktowej firmy przy wykorzystaniu założeń wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany z własnych środków wnioskodawcy i z otrzymanej dotacji w formie zaliczki i refundacji.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.