Promocja i internacjonalizacja marki produktowej CHIRMED na arenie międzynarodowej branży sprzętu medycznego
SA 42799(2015/X) Projekt obejmuje działania nakierowane na promocję marki produktowej CHIRMED na rynku międzynarodowym, co przyczyni się do wzrostu poziomu umiędzynarodowienia tego innowacyjnego przedsiębiorstwa. Przedmiotem projektu jest promocja na rynku międzynarodowym marki produktu eksportowego CHIRMED, którym są specjalistyczne narzędzia chirurgiczne. Zakres projektu obejmuje udział CHIRMED w targach i misjach gospodarczych. Spółka będzie finansować działania ze środków własnych do czasu uzyskania płatności pośrednich i końcowej
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.