Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko.
Wnioskowany projekt polega na stworzeniu strategii wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko. Celem projektu jest przygotowanie strategii wyjścia na rynek zagraniczny wykazujący w toku analizy najwyższy potencjał pod kątem oferowanych przez firmę usług. Usługa z jaką firma BIM PRODUCTION Norbert Lewko chce wyjść na rynki zagraniczne to budowa bibliotek BIM. W przedmiotowym projekcie założono następujące zadania: – Analizę przedsiębiorstwa pod kątem potencjału wyjścia na rynki zagraniczne. – Analizę i wybór rynku docelowego. – Analizę i wybór produktu/usługi pod kątem wprowadzenia na rynek zagraniczny. – Cele strategiczne oraz kluczowe działania. – Rekomendację konkretnych działań zaplanowanych do osiągnięcia wskazanych celów. – Budżet i harmonogram działań na wskazanym rynku docelowym. – Business model canvas. – Wskazanie możliwości pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania proponowanych działań. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie to: liczba przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczba przedsiębiorstw otrzymujących dotacje, inwestycje prywatne uzupełniające wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw, liczba przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem końcowym wytworzonym w trakcie realizacji projektu będzie dokument opisujący strategię wejścia na rynek zagraniczny firmy BIM PRODUCTION Norbert Lewko.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.