GearShift – budowa silnika zachowania kołowych pojazdów mechanicznych oraz generowania plansz w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji na bazie platformy Unreal Engine
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art: 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014). Celem projektu jest opracowanie innowacyjnego w skali globalnej silnika zachowania pojazdów oraz generowania map w dynamicznym środowisku gier. Tworzony silnik będzie uniwersalnym narzędziem pozwalającym dowolnemu zespołowi developerskiemu pracującemu w silniku Unreal tworzyć zaawansowane gry o tematyce motoryzacyjnej. Narzędzie dedykowane będzie do studiów deweloperskich zajmujących się produkcją gier komputerowych, które dzięki narzędziu będą mogły w sposób efektywny tworzyć gry komputerowe charakteryzujące się realistycznym modelem jazdy oraz szerokim zakresem map. Silnik zostanie wdrożony również do własnej działalności gospodarczej ECC Games. Projekt zostanie zrealizowany w 4 etapach obejmujących badania przemysłowe (etap 1 – 2) oraz prace rozwojowe (etap 3 – 4), a rezultatem prac badawczo – rozwojowych będzie silnik fizyczny w wersji beta z zaimplelemtowanym modułem generatora map opartym na sieciach neuronowych GAN. Tematyka podjęta w ramach prac badawczych związana będzie z opracowaniem i rozwojem innowacyjnych silników grafiki i fizyki na potrzeby gier oraz ich adaptacją do wymagań różnych platform i urządzeń (mobilnych, konsol, etc.), a sam projekt wpisuje się w zakres tematyczny konkursu, dotyczący budowy wieloplatformowych silników grafiki/fizyki na potrzeby zaawansowanych technologicznie gier wideo.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.