EduPython - platforma do nauki programowania z wykorzystaniem gry edukacyjnej
Numer_referencyjny_programu_pomocowego: SA.41471(2015/X) Przeznaczenie_pomocy_publicznej: art. 25 rozporządzenia KE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w stosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187/1 z 26.06.2014).PRZEDMIOT PROJEKTU Przedmiotem projektu jest opracowanie metody dydaktycznej: zintegrowanego środowiska programistycznego dla języka programowania Python, wraz z przykładową grą przygodową i podręcznikiem wyjaśniającym zagadnienia nauki języka Python w stopniu początkującym, kierowane do grupy docelowej uczniów klas 6 – 8 szkół podstawowych i 1-4 szkół średnich. SPOSÓB OSIAGNIĘCIA CELÓW PROJEKTU Cele projektu zostaną osiągnięte poprzez realizację Badań Przemysłowych i Prac Rozwojowych, oddelegowanie i zatrudnienie pracowników niezbędnych do realizacji prac oraz zapewnienie środków na finansowanie przedsięwzięcia. Projekt będzie trwał 2 lata, wdrożenie nastapi w IV kwartale 2021 roku. Cele projektu zostaną odzwierciedlone we wskaźnikach projektu. ZADANIA W PROJEKCIE Projekt podzielony jest na 3 etapy: 1 Etap (Badania Przemyslowe) obejmie zaprojektowanie pierwszej wersji testowej narzędzia dydaktycznego – Platformy EduPython i przeprowadzenie badań społecznych, które będą miały na celu określenie możliwości technicznych i preferencji nauczycieli co do przedmiotowego narzędzia oraz przygotowanie zalożeń do podręcznika. 2 Etap (Badania Przemyslowe) obejmie ponowne testowanie przygotowanego w poprzednim zadaniu zintegrowanego środowiska gry przygodowej, następnie przygotowanie zasobów i kodów źródłowych oraz opracowanie i redakcję podręcznika. 3 Etap (Prace Rozwojowe) obejmie testy funkcjonalne i wydajnościowe zaimplementowanych funkcji i kodów oraz testy walidacyjne pod kątem skuteczności rozwiązania i funkcjonowania z zadaną liczbą użytkowników w środowisku produkcyjnym. GRUPY DOCELOWE Platforma EduPython będzie skierowana do szkół podstawowych i średnich.[…]
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.