Promocja marki Viqana poprzez udział w miedzynarodowych targach modowych
Celem Projektu jest udział w targach Pure London w Londynie oraz Tranoi w Paryżu . Są to główne targi modowe na rynku europejskim przyciągające głównych graczy z branży modowej Udział w takich targach zapewni marce Viqana stworzonej w ramach przedsiebiorstwa, Usługi Ogólnobudowlane ARTBUD Alicja Wąsik,VIQANA możliwość zaprezentowania się szerokiemu kręgowi potencjalnych odbiorców. Na targach prezentowane bedą najwieksze marki modowe z segmentu premium. W ramach promocji na targach prezentowane będą: a) kolekcja modowa premium projektowana w ramach marki VIqana b) dodtaki do odzieży projektowane w ramach marki VIqana Dzięki udziałowi w opisanych targach przedsiębiorstwo planuje wejście na nowe rynki francuski i brytyjski a także wejście na największe internetowe platformy modowe. Dzięki pojawieniu sie na nowych rynkach oraz platformach e commerce przedsiębiorstwo zmaksymalizuje zyski z działalności modowej, a marka Viqana stanie sie rozpoznawalna i znajdzie się w szeregu topowych marek na wskazanych rynkach docelowych
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.