Promocja marki Viqana poprzez udział w miedzynarodowych targach modowych
Celem Projektu jest udział w targach Pure London w Londynie oraz Tranoi w Paryżu . Są to główne targi modowe na rynku europejskim przyciągające głównych graczy z branży modowej Udział w takich targach zapewni marce Viqana stworzonej w ramach przedsiebiorstwa, Usługi Ogólnobudowlane ARTBUD Alicja Wąsik,VIQANA możliwość zaprezentowania się szerokiemu kręgowi potencjalnych odbiorców. Na targach prezentowane bedą najwieksze marki modowe z segmentu premium. W ramach promocji na targach prezentowane będą: a) kolekcja modowa premium projektowana w ramach marki VIqana b) dodtaki do odzieży projektowane w ramach marki VIqana Dzięki udziałowi w opisanych targach przedsiębiorstwo planuje wejście na nowe rynki francuski i brytyjski a także wejście na największe internetowe platformy modowe. Dzięki pojawieniu sie na nowych rynkach oraz platformach e commerce przedsiębiorstwo zmaksymalizuje zyski z działalności modowej, a marka Viqana stanie sie rozpoznawalna i znajdzie się w szeregu topowych marek na wskazanych rynkach docelowych
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.