Działania podnoszące rozpoznawalność marki BELMAM na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Podstawą przedmiotowego projektu jest Branżowy Program Promocji dla Branży Meblarskiej. Działania promocyjne będą prowadzone w następujących krajach: Holandia, Francja, Dania, Niemcy, Japonia, Stany Zjednoczone oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. W trakcie realizacji projektu będą prowadzone następujące działania: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b. a) Targi ShowUP (Amsterdam/Holandia, wrzesień 2019); b) Targi Maison&Objet (Paryż/Francja, wrzesień 2019); c) Targi Playtime Paris (Paryż/Francja, styczeń/luty 2020); d) Targi CIFF Youth (Kopenhaga/Dania, styczeń/luty 2020); e) Targi Ambiente (Frankfurt/Niemcy, luty 2020); f) Targi Playtime Tokio (Tokio/Japonia, lipiec/sierpień 2020); g) Targi Playtime Nowy Jork (Nowy Jork/USA, sierpień 2020). 2. Organizacja indywidualnych wyjazdowych misji gospodarczych do: a) Francji podczas trwania targów Playtime Paris w czerwcu/lipcu 2019 roku; b) Niemiec w listopadzie 2019 roku; c) Zjednoczonych Emiratów Arabskich podczas trwania targów Index Dubai we wrześniu 2020 roku. 3. Dodatkowe działania promocyjne: a) materiały informacyjno-promocyjne, b) obcojęzyczna strona internetowa lub moduł, c) spoty reklamowe promujące markę. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.