Rozwój marki NeuroCar na rynkach zagranicznych poprzez udział firmy Neurosoft w programie promocji branży IT/ICT.
SA 42799(2015/X) Firma Neurosoft Sp. z o.o. zamierza skorzystać z Programu promocji branży IT/ICT w celu promocji swojej flagowej linii produktowej – NeuroCar na rynkach międzynarodowych – Zjednoczone Emiraty Arabskie (rynek perspektywiczny) oraz Meksyk, Brazylia, USA, Hiszpania. Zamierzamy skorzystać z Branżowego programu promocji dla branży Inteligentnych Systemów Transportowych (ITS). Rynek perspektywiczny na którym będą prowadzone działania z wskazanego powyżej branżowego programu promocji to Zjednoczone Emiraty Arabskie. Promocja produktu na rynku europejskim i światowym koncertować się będzie na następujących działaniach: • rozpowszechnienie informacji o produkcie na targach i konferencjach branżowych • przygotowanie materiałów marketingowych • aktywne pozyskiwanie nowych rynków oraz nowych klientów • analiza nowych ryków pod kątem możliwości eksportowych • umocnienie wizerunku firmy oraz produktu • nawiązanie i podtrzymane kontaktów handlowych • wdrożenie rozwiązań klienckich na nowych rynkach Promocja dotyczy produktów Spółki, bazujących na zaawansowanych technologicznie komponentach elektronicznych i softwarowych, w tym rozwiązań chronionych patentowo (moduł MMR dla krajów: AL AT BE BG CH CY CZ DE DK ES FI FR GB GR HR HU IE IS IT LI LT LU LV MC MK NL NO PL PT ROSE SI SK TR).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.