Udział w targach międzynarodowych szansą na rozwój eksportu marki Second You.
SA 42799(2015/X) Projekt dotyczy realizacji zaplanowanych działań promocyjnych na rynkach międzynarodowych, w odniesieniu do możliwości jakie daje korzystanie z Programu promocji branży Moda Polska. Najważniejszym nowym rynkiem perspektywicznym jest rynek USA, jednak działania będą realizowane również na ważnych imprezach międzynarodowych na rynkach europejskich (Francja, Niemcy, Wielka Brytania). W ramach projektu zaplanowano zakres zadań spójny z wytycznymi zapisanymi w branżowym programie promocji, to znaczy: – udział w pięciu imprezach targowych w charakterze wystawcy, w tym jednej na rynku USA, – udział w misji gospodarczej na Ukrainę – zakup materiałów promocyjnych. W ramach udziału w imprezach targowych w charakterze wystawcy każdorazowo przewidziano stoisko firmowe. W sumie zaplanowano pięciokrotny udział w targach w charakterze wystawcy, jedną misje wyjazdową, kampanię w mediach społecznościowych, produkcję filmu promocyjnego oraz produkcję ulotek oraz katalogów. Kampanie mają przygotować wystąpienia marki w trakcie najważniejszych imprez w 2020 roku i pomóc w zaproszeniu potencjalnych klientów do odwiedzenia naszych stoisk targowych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.