Wprowadzenie produktów marki PETITE LAURE na rynek amerykański
Wnioskodawca, prywatnie mama z pasji do mody, stworzyła markę ubranek dla dzieci, bielizny nocnej do porodu i karmienia oraz akcesoriów w postaci kocy, otulaczy i pieluszek wyłącznie z bawełny organicznej i ekologicznego bambusa. PETITE LAURE cały swój proces produkcyjny, łącznie z tkaniem i projektowaniem, prowadzi w Polsce, zgodnie z poszanowaniem zasady fair trade. Celem projektu był wzrost rozpoznawalności marki PETITE LAURE PAULINA WUDARCZYK na arenie międzynarodowej oraz promocja jej oferty produktowej. Na potrzeby Branżowego Programu Promocji MODY POLSKIEJ firma wzięła udział w targach oraz w jednej indywidualnej misji gospodarczej na rynku perspektywicznym, w USA. Celem tych działań było pozyskanie potencjalnych kandydatów do współpracy biznesowej (dystrybutorów, agentów, odbiorców hurtowych). Realizacja działań promocyjnych pozwoliła na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Ekspansja na rynki zagraniczne pozwoliła zwiększyć sprzedaż oraz otworzyć nowe kierunki dystrybucji.
Petite Laure: wdrożenie projektu pozwoliło na dynamiczny rozwój firmy. Dzięki projektowi marka Petite Laure zaczęła być rozpoznawalna na rynkach zagranicznych, a obroty firmy uległy znacznemu wzrostowi.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.